Social Icons

.

Pages

Sunday 9 June 2013

Alhamdulillah : Result

Assalamualaikum

Keputusan peperiksaan semester program matrikulasi (PSPM II) telah diumumkan. Tiada apa yang aku boleh ucapkan selain melahirkan rasa syukur yang tidak berbelah bagi kepadaNya Ar-Razak. Moga-moga rezeki dan sedikit nikmat yang diberikan ini tidak melalaikan bahkan menjadi satu titik permulaan untuk mencapai kejayaan yang mendatang. Inshaallah.


Tidak sempurna tetapi bermakna 


Terima Kasih :)

#Terima kasih kepada ibu dan ayah. Perkara yang dapat menghilangkan duka dan luka dalam diri aku adalah apabila melihat mereka berdua tersenyum dan gembira.

#Terima kasih juga kepada adik beradik. Kenangkan waktu kita serba kekurangan dahulu, hanya memiliki apa yang sekadar mampu. Buktikan ramainya jumlah kita bukan satu bebanan kepada orang tua seperti apa yang dikata mereka. ;)

#Terima kasih kepada para pensyarah di matrikulasi dan kesemua guru yang pernah memberi tunjuk ajar. Ramai manusia yang pandai mengajar, namun tidak ramai yang berupaya mendidik dan itulah kelebihan kalian.

#Terima kasih kepada semua kawan-kawan. Orang yang terdekat dan berpengaruh disisi aku adalah mereka, kalian 'penjual minyak wangi' yang terbaik.

#Terima kasih kepada semua yang mengenali dan dikenali.






0 comments:

Post a Comment